Videnskabeligt baseret datingtjeneste

Berlin, 14.12.2012 – PARTNERMEDNIVEAU starter en helt ny datingtjeneste i Danmark for singler, der søger et langvarigt parforhold med en partner, der virkelig matcher dem. Med udgangspunkt i en videnskabelig personlighedstest giver PARTNERMEDNIVEAU sine medlemmer partnerforslag med stort potentiale for langvarige, stabile og lykkelige parforhold. Tjenesten tilbyder høj kvalitet med manuelt kontrollerede profiler, omfattende rådgivningssider og kundeservice seks dage om ugen. Og alle, der melder sig ind i løbet af de sidste uger af 2012 bliver livslange premium-PLUS-medlemmer helt gratis!

Den nye datingportal PARTNERMEDNIVEAU er lige startet i Danmark og er anderledes end eksisterende datingsider. Datingkonceptet er baseret på en videnskabelig personlighedstest med mere end 280 spørgsmål og beregner individuelle partnerforslag. Besværet med at bladre igennem hundredvis af profiler undgås helt. Medlemmerne modtager forslag, der matcher deres personlighed samt deres søgekriterier og forventninger til et parforhold. PARTNERMEDNIVEAU tilbyder desuden funktioner, der hjælper medlemmerne med at lære hinanden at kende. Nogle gange kan det være svært at tage det første skridt.

Alle profiler bliver kontrolleret manuelt for at sikre kvalitet og seriøsitet på platformen. Kundeserviceteamet står til rådighed pr. e-mail seks dage om ugen, og omfattende og detaljerede rådgivningssider tilbyder hjælp til singler, der leder efter en partner, og også til par, der ønsker at forbedre deres forhold. Desuden har PARTNERMEDNIVEAU høje standarder for gennemskuelige og retfærdige forretningsbetingelser. Desuden tilbydes kontaktgaranti for medlemmer, der vælger et 6 måneders medlemskab.

“Konceptet har allerede stor succes i 18 lande – hvert 5. minut finder to mennesker sammen med hjælp af vores tjeneste. Og nu ønsker vi at give danske singler denne mulighed for at opnå ægte og langvarig kærlighed” fortæller Line Fels Birkelund, business development manager hos PARTNERMEDNIVEAU.

Og så er det værd at gøre opmærksom på, at alle, der tilmelder sig PARTNERMEDNIVEAU inden den 2. januar 2013, bliver livslange premium-PLUS-medlemmer med adgang til ALLE tjenester helt gratis!

Har du spørgsmål? Send os en e-mail på [email protected]

Om forfatteren: PartnerMedNiveaus redaktion

PartnerMedNiveaus redaktion består af en gruppe engagerede skribenter, der rådgiver vores brugere om kærlighed, parforhold og singleliv.

Läs mer artiklar skrivna av PartnerMedNiveaus redaktion