PARTNERMEDNIVEAU satser stort i Danmark

Berlin, 29. juni 2016. PARTNERMEDNIVEAU har fået nyt og anderledes look: Siden slutningen af maj, har datingsiden haft et helt nyt logo og et nyt anderledes udseende. De blå farver er skiftet ud med et varmt og mere moderne design i grønt. Nu satser PARTNERMEDNIVEAUs administrerende direktør Jeronimo Folgueira på at få den førende premium-datingside i Danmark.

PARTNERMEDNIVEAUs nye design er første skridt mod målet: At blive bedst indenfor premiumdating i landet. Men det grønne ydre er kun starten. En forbedret brugeroplevelse på desktop, nye apper og en opdateret matchmakingmetode er andre dele af projektet. Det startede med den britiske side i marts, og efter en trinvis introduktion af det nye design, sluttede projektet i midten af juni, hvor de nordiske og centraleuropæiske sider til slut også fik det nye look og de nye funktioner.

PARTNERMEDNIVEAU har også anledning til at satse stort. De sidste 2 år er firmaet der står bag, Affinitas gmbH, vokset 25-30% i året. En stor del af fremgangen kommer fra PARTNERMEDNIVEAUs engelsksprogede søstersider, som får mere end 215.000 nye medlemmer i måneden, men også i hele Norden oplever firmaet stor interesse.

Jeronimo Folgueira, administrerende direktør for Affinitas, tror at det nordiske marked kommer til at spille en vigtig rolle for forretningen i fremtiden, og at det nye design er en vigtig milepæl.

Firmaet vokser hurtigt, og det er vigtigt, at siden virkelig afspejler vores medlemmers behov og ønsker. Vores målgruppe er veluddannede, der er rimeligt godt tilpas med teknologi og har generelt høje krav til sin datingoplevelse. Med vores nye moderne og varme fremtoning, ved vi, at vores platform sagtens kan leve op til de forventninger.

Og præcis datingoplevelsen har været i fokus under projektets tilblivelse. PARTNERMEDNIVEAU-teamet har tænkt over det hele, både hvad gælder hjemmeside, apperne og mobil- og tabletsiderne. Opdateringen af matchmakingen betyder desuden, at det nu er lettere end nogensinde før for medlemmerne at finde kærligheden. Folgueira fortsætter:

Vi er fastbesluttede på at blive den bedste premiumtjeneste for dating i Danmark og i verden. For at komme dertil, kræver det, at vi tilbyder den absolut bedste datingoplevelse på markedet, og det gør vi nu: Sikker, seriøs og spændende dating på en af verden bedste platforme.

Om forfatteren: PartnerMedNiveaus redaktion

PartnerMedNiveaus redaktion består af en gruppe engagerede skribenter, der rådgiver vores brugere om kærlighed, parforhold og singleliv.

Läs mer artiklar skrivna av PartnerMedNiveaus redaktion